Jak koncipovat potisk firemních triček


Uvažujete o nákupu firemních triček pro vaše zaměstnance a chcete jim nabídnout oblečení se zajímavým potiskem? Jak by takové tričko mohlo vypadat?

Bavlna – trička ze syntetických vláken, například z polyesteru, nemusí každý dobře snášet, proto raději vsaďte na stoprocentní bavlnu. Tou nic nepokazíte, bavlna je čistě přírodní záležitost, je zdravotně nezávadná, dobře prodyšná a příjemná na dotek, zejména v době, kdy je již sepraná. Bavlněné oblečení lze nosit v každém počasí a vaši zaměstnanci mohou trička oblékat nejen ve firmě, ale i v civilu.

trička v regálu

Barva textilu – víte, že dříve se černé textilie považovaly za symbol smutku, a nebývalo zvykem je nosit tak často, jako dnes? Možná, že si černou barvou lidé smutek přivolávají a třeba si přivolávají i stres, navíc černá barva vlastně není barva, není součástí barevného spektra, je to jen temnota, která pohlcuje energii (viz známé fyzikální jevy absorpce slunečního záření v solárních kolektorech). Vsaďte raději na barvy světlé, co třeba trička v barvě žluté nebo hráškově zelené či tyrkysové s kontrastní barvou potisku?

trička s potiskem

Barva potisku – firemní trička budou dobře vypadat, opatříte-li je kontrastní barvou potisku, například tričko žluté dobře ladí s modrým potiskem, podobně jako barva dresů švédské hokejové reprezentace. Anebo zkuste červenou kombinovat s bílou a zelenou s růžovou. Záleží tedy na tom, jak potisk pojmete, zdali půjde jen o jednobarevné firemní logo nebo použijete více barev či dokonce fotografii. Chce to ale mít dobrý vkus a vhodné je někdy se držet zásady „méně je leckdy více“.

Velikost – toto musíte mít dobře zmáknuté, je klíčové vědět, jak velké tričko darovat vašim zaměstnancům, aby jim nebylo malé, nebo bylo tak obrovské, že se v něm ztratí. V tomto by vám mohl poradit někdo zkušený, kdo se v této problematice dobře orientuje.